Економіка сьогодні: проблеми моделювання
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Орлова В.М., к.т.н., доцент І.О. Білогаш, студентка Університет імені Альфреда Нобеля ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОПИТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ

Перейти донизу

Орлова В.М., к.т.н., доцент І.О. Білогаш, студентка Університет імені Альфреда Нобеля ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОПИТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ Empty Орлова В.М., к.т.н., доцент І.О. Білогаш, студентка Університет імені Альфреда Нобеля ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОПИТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ

Повідомлення автор Admin Ср Лист 21, 2018 3:53 pm

В.М. Орлова, к.т.н., доцент
І.О. Білогаш, студентка
Університет імені Альфреда Нобеля
 
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОПИТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
 
Стрімкий розвиток і формування ринку органічної продукції відбувається по всьому світу. Органічна продукція – це перш за все категорія товарів, при виробництві якої не використовують хімічні добрива, пестициди, інші штучні домішки, а також те, що може нашкодити товару і здоров’ю споживача в цілому.
Відомо, що більшість споживачів органічної продукції складають населення великих міст та центральних районів (близько 45%), й лише 10% є частка населення, що проживають у невеликих містах та селищах. Й звісно, останні 45% припадають на долю тих людей, котрі замість органічних продуктів харчування надають перевагу звичайним, більш дешевшим та доступнішим [1].
Проте, що змушує споживача робити вибір в сторону органічної продукції. Перш за все, на покупців, які орієнтовані на органічну продукцію, впливає інформування громадськості, активна маркетингова діяльність, телевізійні новини, а також СМІ. Сучасного споживача інформують не тільки про якість товарів, але й про важливі процеси його виробництва, реалізацію, збут, актуальність, об’єми продажу та безпечність загалом. Однак не слід забувати, що на органічну продукцію орієнтується не лише заможний клас населення, але й інші соціальні класи, люди з вищою освітою, та ті, котрі піклуються про здоров’я своєї родини не дивлячись на статок.
Наряду із важливістю споживання органічної продукції, постає питання стосовно портрета споживача. Для визначення рівня інформованості споживачів щодо органічної продукції та виявлення груп органічних товарів, яким сучасний споживач надає перевагу було проведено соціологічне опитування жителів різної вікової категорії м. Дніпро у формі анкетування.
За результатами дослідження для сучасного споживача найбільш важлива якість м’ясних товарів (33%), потім яєць (22%), овочів (13%), молочних продуктів (11%), дитяче харчування (8%), а вже потім олії (5%) та фруктів(5%).
Дані уподобань споживачів щодо основних груп органічних товарів в залежності від віку зведені в табл.
 
Таблиця
Уподобання різних вікових груп споживачів щодо органічних продуктів
Вікова група
М’ясна продукція, %
Овочі та фрукти, %
Яйця та молочна продукція, %
Дитяче харчування, %
18-25
42
14
23
21
26-35
25
18
30
27
36-45
24
49
26
1
46-54
14
58
28
-
55 і більше
11
51
38
-
 
Отже, споживач значну увагу приділяє органічним продуктам харчування, а це доводить їх незмінну перевагу не тільки для здоров’я людини за рахунок найвищої якості, але й через доступність, незважаючи на високу собівартість такої продукції.
Відносно рівня інформованості опитаних близько 20% відзначили, що органічна продукція це та сама звична їжа без ГМО, але з дещо видозміненою назвою. Й лише 15% опитуваних стверджували, що органічні продукти це екологічно чисті та традиційні продукти харчування, які пройшли усі етапи перевірки та отримали відповідний сертифікат якості.
Крім того, більшість опитуваних не знають, яке саме маркування відрізняє органічні продукти харчування від звичних й цей показник сягнув 61%. Лише 39% споживачів дійсно обізнані стосовно маркування та того, яка саме продукція належить до органічної.
Тож, висновок можна зробити наступний: через низьку обізнаність покупців стосовно особливостей органічних продуктів харчування, їх відповідного маркування виникає необхідність при прийнятті управлінських рішень необхідно розвивати брендинг продукції, використовувати рекламу та інші методи просування органічних товарів.
 
Список використаних джерел
Органічне виробництво і продовольча безпека – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.znau.edu.ua/media/nauka_innovation/organic/Organic_20132.pdf

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 58
Дата реєстрації : 20.11.2018

https://economtoday.ukraine7.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Павлова В.А., д.е.н., професор М.С. Тулупов, магістрант ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ПОЛІМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ
» Кузьменко О.В., к.е.н., доцент А.В. Герасименко, студентка ПВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» ПРОБЛЕМА СТВОРЕННЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
» Присяжнюк О.Ф., к.е.н., доцент Житомирський національний агроекологічний університет,ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В АГРАРНИХ ПРОЕКТАХ
» Миколайчик О. В. магістрант другого року навчання Науковий керівник – Бабицька О.О. канд. екон. наук, доцент Білоцерківський національний аграрний університет ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА НАПРЯМИ ЇХ ПІДВИ
» Міхньович І.А. , студентка групи ЕП м ПВ – 51 ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»ФАКТОРИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі